Esra93 zeynoy Bizde günde bir kere 6 damla kullanmıştık doktorunuz nasıl dediyse o şekil kullanın o ilaç bağırsak düzenleyici ve iyi geliyor
Elifdivli1 Elifinannesi101019 doktorların çoğu bunun doğal bir süreç sadece zamana bırakın diyor zaten
Elifdivli1 zeynoy hiç sorma biz pikniğe gidelim demistik hava alır hem diye. Ormandaki herkesi başımıza toplanmıştı. Düştü mu ilac verelim nazardir okuyalim kömür karası sürelim nazara iyi gelir kucagimdan almaya çalışmalar felan berbarttı.
ipek_61 zeynoy şuan üç buçuk aylık artık kullanmıyoruz diyebilirim ama günde üç dört defa 5-6 damla şeklinde veriyordum