isil979_ benim de oglum 3 aylik o kadar sacma yere gereksiz yere agliyo ki (altini ve ustunu değiştirdigim icin bi sure yatar pozisyonda durmak zorunda kalip kucagima alamadigim icin) tokatlayasim geliyo ama nasil aglamak ciglik cigliga sunnet olurken bu kadar aglamadi bakin cok ciddiyim bi ara bogazi patlayacak sandim, ama yapmiyorum tabi beni de lincleyin 😅 Saka bi yana sadece cocuksa bi sekilde tolere ediliyor ama başka şeylerle birlesince insan dayanamıyor bazen. Onemli olan bunu yönetebilmek, tecrube ede ede ogrenecegiz bunun bilincinde olmak en onemlisi 🙏