Jessicaana sütünüz ana öğün olacak kadar yeterli ise olur ek gıda da sadece tadimlar olacak ama bunun için de 4. Ay çok erken 6. Ayda tadıma başlayıp 7.5 aylıkken falan 3 küçük öğüne çıkıp 3 mama öğünü çıkarabilecek duruma anca gelirsiniz ek gıdaya başladım bebek yedi doydu diye bir şey yok çok yedirmeye calisirsaniz da otomatik olarak kabız olacak, kusacak, yani ciddi bir şekilde rahatsızlanacak acele etmeyin mama kötü bir şey değil ek gıda su an daha kötü bebeğiniz için