Merhabalar , bu gün eşimin tayini açıklandı . Kırklareli asayiş komandoya vermişler. Burası hakkında bilgisi olan var mı? Eşimin çok morali bozuldu hiç iyi şeyler duymamış burası hakkında eve gelemiyorlarmış vs. Bilgisi olan varsa lütfen paylaşabilir mi ? Çalışma şartları nasıl ?