dnmz06 Bende 10 gündür tuvalet eğitimi veriyordum. Bugün bezi tekrar taktım az önce hatta, çocuk altına çiş yaptıktan sonra söylüyor.26 aylık kızım bu arada ,çok sıkıldım bu durumdan 2. ve 3.gün gayet iyiydi söylüyordu misafirlikte bile kaçırmamıştı
Dogacelik İnanamıyorum yani çişe tahammülü olmamak bezle öğretmek nedir? Çocuk bu işeye batıra öğreniyor😄 tuvalet eğitimi konusunu çok büyütüyor herkes. Benimki hemen öğrendi diyenleri örnek alıp sizinki de 3 günde alışsın istiyorsunuz. Öyle bir dünya yok arkadaşlar. İşeyecek etraf kirlenecek kendi de rahatsız olacak. Yok gece taktım gündüz çıkardım, yok alıştırma külotu aldım hepsi boş. Çıkarıcan sen götürücen gece de gündüz de. Kazalar olacak zamanla bitecek. Kendinizi etraf batacak 1 haftada öğrenecek diye bu kadar kasmayın😁
Poncikkkk hrhdjro canım önce sakin kalman gerekiyor ben iki aydır öğretiyorum bir ay sonunda çişini öğrendi ama kakasını daha altına yapıyor ilk bir hafta her 10-15 dkda bir tuvalete götürdm kendi söylemiyordu ben götürüyorudm altına kaçırır illa bizde gece uyanmak istemiyo ağlıyor yapmak istemiyor çişini
Mira2363 hrhdjro merhaba 1 hafta önce başlamştm halılarım yokken ögrettm bez tak çıkar olmas ben geceleri bile baglamadım gece uyumadan 2 saat önce sıvı vermeyi kestm iki defada alarm kurdum götürdm ilk 3gün kaçiriyorlar sonra alışıyorlar zaten
iperir_bul hrhdjro ben gecede bez takmadım hiç ilk bir ay kadar uyuduktan 3-4 saat sonra kaldırıp tuvalette çişini yaptırıp geri yatağına götürdüm.