
Sabah 10 gibi süt mayaladım. Bu mayayla iki litre süte bir paket yaptım. Süt sıcağa yakındı mayayı koydum sonra iyice sardım. Pakette 7-8 saat bekletin yazıyordu ben unutmuşum az önce baktım ve hala tencere sımsıcak süt de olduğu gibi duruyor. Ne yapayım bilemedim. Galiba fazla sardığım için böyle oldu kurtulur mu