baya uzun zamandır toplu taşımayla gitmedim, şimdide nasıl gideceğimi bulamıyorum kızlar. illa bilen vardır diye düşünüyorum.
pendik çarşıdan hangi otobus gider? minibüse binemem bebek arabasıyla almıyorlar çünkü
132h, km25 falan gidiyormuş ama hangi durakta inmem lazım?