birkadinbiranne Hanımlar bebeklerinizi uyuturken yastık kullanıyormusunuz? Kaçıncı ayda başladınız yastık kullanmaya, sizce yastıkla dahamı rahat uyuyorlar
katilcivciv birkadinbiranne 8 aylık normalde kullanmıyorum ama cok ince ebebekten aldigim bir yastigimiz var yattigi yerde kafasinin asagida kaldigini hissedersem kullandigim oldu veya yattigi yatak sert olursa kullandim
_nidosunannesi_ birkadinbiranne valla ayağımda sallıyorum 28 aylık kızım var ama 20 aydır sallıyorum diyebilirim. 6 aydan sonra ayağımda sallamaya başladım yerine yatırırken yastiksiz yatırıyorum. Yastık kullanma yaşı 3 diye biliyorum ben
birkadinbiranne katilcivciv bende kusmasından korkuyorum başını yüksek tutmak istiyorum incecik bir yastıkta olsa ama güvenemedim
birkadinbiranne _nidosunannesi_ anladım canım ben kusmasından biraz korkuyorum acaba başı yüksek kalsa iyimi olurdu diyorum
_nidosunannesi_ birkadinbiranne bence tam tersi yastık kafasını çok kaldıracağı için kusmasını engelleyip tıkanmaya sebep olabilir Allah korusun
suheyla92 birkadinbiranne benim bebegimin kafasinin arkasi bombeli olduğu icin sirtustu yatirdigimda cenesi gogsune degiyodu o yuzden ben duz kafa yastigiyla yatiriyorum bunun disinda yastik 2 yasina kadar onerilmiyor boynu icin sagliksiz kullanmayin
Kuzeynepp birkadinbiranne 20 aylık hiç kullanmadm 2 yaşa kadrda önermiolar bnde düşünmüyorum. Zaten dört döndüğü için yastıkta kalmaz o kafa😁
rainayaz birkadinbiranne bebeğim 2 yaşında hâlâ yastık kullanmıyoruz bir kaç kez denedim kendisi de rahat etmiyor 🤷🏻♀️
glfr birkadinbiranne 18 aylık yastiksiz uyuyor gayette rahat boyun kısmı kısa oldugundan yastığa ihtiyaç yoktur 2 yaş ve sonrası kullanımı onerirliyor
Ceys birkadinbiranne Yatağının içinde çok ince bir yastık var varla yok arası bişey kendi uyumaya başladığından beri ona sarılıp yatıyor ama sürekli döndüğü için full yatmıyor. 16 aylık olacak
efelinamoms birkadinbiranne 2 yaş olmak üzere oğluö hiç kullanmadım kullanmamda büyük ihtimal sadece hasta olduklarında rahat nefes almaları için çok çok nadir
Sekeroglannn birkadinbiranne 20 aylık hala yastıksız yatıyor. Zaten deli deli yatıyor yastığa yatırsamda bi anlamı olmuyor😅