Merdumgirize elifkubra benim bi ay sonra azalıp bitmeye yaklaşmıştı 40tan sonra tekrar kanamam başladı bi hafta falan sonra bitti. Rahim 2 ayda toparlanıyormuş normaldir
Ruvdem elifkubra bitmesi gerekiyormuş kanamanın 40 olduğunda . Benimde bitmemişti enfeksiyon çıktı maalesef . Doktora gidin zaten smear testi de yapmaları gerekiyor onu da verirsiniz rahim toparlamış mı bi sıkıntı var mı bakarlar. İçiniz de rahat eder.
gencmom_ elifkubra ama yinede cinsel münasebet olmuyor dimi Normal kanama varsa dai olmaz çok tehlikeli benim de 65 gün sürdü 68. Günde reğl gördüm baya, uzun sürdü ve zayıfladım o ara baya
alpsmother_ elifkubra benim 50 gün sürdü ara ara kesilip sonra yine geldiği oluyordu bu 50 gün içinde üstüne de adet gördüm hemen