DevosMom havuctarator 5.30 da falan kapandı kargolar. Bu saatte dağıtıma çıkarmazlar ama zaten. Sabah çıktıysa dağıtıma yoğunluk varsa gelir anca
tatlibiranneo havuctarator bazen 9 da filan çıkıyorlardi ama hiç 9 dan sonrasına sahit olmadım o da bazı kargolar yapıyordu onu
DevosMom havuctarator hepsi jet daha erken bırakıyor genelde yarım gün çalışıyorlar cumartesi günü ama. Geldi mi kargonuz?
DevosMom havuctarator sürat, yurtiçi, mng, aras gibi kargolar 17.30-6 dan sonra dağıtım yapmıyorlar. Ama sendeo, kargo ist gibi firmalar yapıyor genelde. Umsrın geldik yoktunuz diye bir şey sürmezler geri gitmesin sonra kargonuz
deleted20517 havuctarator geçen hafta cumartesi günüydü eşim kargo dağıtım şubesini aradı onlarda en son 6 ya kadar var demişti ama yine de araştırmak lazım 😊