minisannesii gurbetteanne10 su an bebelac gold kullanıyorum ama o zamanlar kullandığım bebelac gold değildi. İlk zamanlar sma optipro kullandım sonra gaz sıkıntısından dolayı sma comforta geçtim. 5.5 aylıkken falan bebelac golda geçtim. 6 Temmuzda 8 aylık olacak su an 8.500 gram.
szye 4000 Gramdi 2 aylıkken erken doğdu zaten 2550 doğdu kuvezde kaldı 2400 ile eve geldik ağırlık anne sütü mama günde bir kere alıyor