katilcivciv 1 yaşına gelmek üzere ama yenidoğan hemşiresiyim aşı hakkında bilgim var o yüzden direk evet yazdım 2. ay aşısı koldan yapılan büyük oranda iz bırakan bir aşı iz bırakmadığında da ilerisi için test yapılıyordu en son ve teste göre aşı tekrarı oluyor yani aslında iz olmaması biraz sorunda teşkil ediyor yani bebek bağışıklık kazandı mi kazanmadı mi bilinmiyor ve bunun için verem savaş dispanserinde ppd testi istiyor doktor