burcuibilge kendim için neredeyse her şeyde kullanıyorum. Yumurtalarımı bu yağda kırıyorum, pilavlarımın içine koyuyorum. Çorbalarıma katıyorum. Çok lezzetli oluyor🤤 Bebeğim için de yağı dolapta beklettiğim için bir kaşık kadar dışarı çıkarıyorum. Bir süre sonra hafif yumuşuyor sonra onu bebek kaşığına alıp kızıma veriyorum o da yalıyo kaşığı 😅