bnurr Bebeğim 10 günlük olunca göz akıntısı olmaya başladı hala devam ediyor göz muayenesinde bisey çıkmadı ve doktorum masaj yap dedi iki gözüydü şimdi sol kaldı başka doktora götürdüm oda damla vermiyim geçer dedi sizce normal mi bu durum.
diana96 bnurr 3 aylık olduk daha devam ediyor Bir yıl e kadar olabilirmış, benimki ilk 2 göz sonra tel göz olmaya başladı