_Edaaa6707_ Sevgimelegim Yok canım 2 saat mama 2 saat kendi sütümü veriyorum sağıpta veriyorum zaten doğduğundan beri
Sevgimelegim _Edaaa6707_ tek emzirmeyi denedin mi canim belki sutun yeterli olur zaten su anda 3_4 saat ac kalabilirlrr
_Edaaa6707_ Zehrauzunoglu Ben normalde kendi sütümü veriyodum yetmediği zamanlarda mama veriyodum oda 2 haftada 1 falan oluyodu ama şimdi düzenli mamaya başladım
Aminezulalim _Edaaa6707_ 4 ay 3 günlükken tartıldık 6400 çıktı doğum kilosu 2500 biz de aylık bir kilo alıyorduk 4. Ay muayenesinde 650 gram aldığını görünce üzüldüm sütüm normal ama var yani anlamadım neden düştü kilo alımı
bebek-kaya Aminezulalim bizim de kilo alımı düştü 4 ay 10 günlüğüz 6 kiloyuz dr takviye gerekebilir dedi bir hafta sık sık emziricem sonra yine tartıcaz
Mina181019 Biz de 2 ay 25 günlüğüz kilomuz 5 kilo geldi boyu da 58 cm. Siz böyle yazınca biz daha çok üzülüyoruz gayet iyi kilonuZ biz de sadece anne sütüyle besleniyoruz
Sevgimelegim Zehrauzunoglu bende vermiyorum canim 06.09 dogumlumu oglunuz 😊😊😊 Arada bir suphede kalinca acaba diye salliyorum ama dedigim gibi icmiyor
_Edaaa6707_ Sevgimelegim Iki saati gecirmemeye özen gosteriyorum bide sağıp verdiğim için alışmışım o şekilde bi denemek lazım
Akcay Merhaba sevgili anneler.Oğlum 2.5-3 saate bir emiyor o da kısa koşa maalesef.ben saat başı emzirmek için alıyorum kucağıma fakat istemiyor ağlıyor.bu ay için mi geçerli bu durum yoksa artık bu şekilde mi ilerleyecek?
Mom9 Akcay artık kısa sürede boşaltıyolar memeyi. Etrafla ilgilenmek istiyorlar. Az sık sık beslenmesi normal
Mom9 _Edaaa6707_ 4aylıkken 7.100grdı.doktor en az 5.500gr olması gerekir demişti. Normal bence kilosu. Bezleri dolu ve huzursux değilse sorun olmaz