6.aydan beri bebeğimde gecmek bilmeyen öksürük hırıltı burun tıkanıklığı akıntısı var burnumu sürekli aspire etmeme rağmen gecmiyo 4 5 tane doktora götürdüm en son dün goturdum ve bana ventolin şurup zyrtec damla ve zespira toz verdi ısrarla atarax yazp bebeğimi uyutmak istediğini söyledi bende uyku problemimiz yok zaten cocuk uykuyu seviyo ddim yanndaki sekreteride ddi hocm bebek 7 aylık daha küçük vermesek daha iyi ddi birkaç gün önce öksürüğü kesildi gecen hafta pulset verilmişti gribe yönelik tedavi uygulamışz dedi ama bu çocuk grip değil dedi şimdide alerjiden şüphelendim alerjiye yonelik bunları kullan dedi dün aldm ilaclardan verdim bi çay kaşığını tam doldurmayacak kadar ventolin verdim 1 damla damladan verdim normalde 9 da gece uykusuna geçen çocuk gitti uykusu var asla ama asla eline koluna hakim olamyo aşırı hareketlilik ağlama kalbi çok hızlı atyodu acile götürdüm acildeki doktor ventolin denilen bu sey diye hitap edip bunu bu çocuğa nasıl verdiler ddi ventolin bu kadar zararlı ilaç mı kızlar yada kullaninca böyle olması normal bi durum mu kendi doktoru da ısrarla kullanmaya devam et bsey olmaz ddi siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ? Bugün hic bi ilacı vermedim hala etkisi devam ediyo ilaclarn