Madamehappyyyyy öyle söylemesi kolay ki kafayı bozmak istiyorsanız buyrun yapın. Yok kocam istiyor yok ben istiyorum yok yaşım geçiyor yok annem yRdımcı olacak hepsini unutun. Aralarında 21ay var ve her gün travma yaşıyorum. Asla ikisiylr bir saat bşle yalnız kalamıyorum, babannesine gidiyor, içime oturuyor. Ama göndermek zorundaym, vicdani boyutunu tartışmıyorum bile kaç kez onun arkasınxan ağladm blmiyorum. Gceleri kocNızla odaları ayırıyorsunuz neden çünkü biri uyanınc diğeri de uyanmasın diye, 2yaşında ufacık bşr çocuğu tek başına odalara koyamadm. Ben yapmazdım da kaza kurbanı oldum, ve dünyanın en zor şeyi olduğunu görüyorum nerdeyse her gün isyan ediyorum allahım affetsin. Çok bunaldım diye eğer yavrunuzu düşünüyorsanız asla acele etmeyşn hele bi konuşshn hele bi tuvalet eğitimini alsın inanın bana tek çocuk hiç çocuk