esceay Arkadaşlar kızım 19 aylık 3 tekerli ebeveyn kontrollü bisiklet arayışına girdim sizin önerdiğiniz marka var mı baby hope baktım ama milyoncularda daha uygun internete göre bide kullanışlı mı
bana1cocukyetti esceay Globber kullanıyorum çok memnunum. Bir de prego markasının sanırım yatışı olan bir ürünü vardı bisiklet şeklinde. Onlarda bayağı güzel
Iremylcnkya07 esceay moje diye bir marka aldık katlanmıyor hafif çok ağır bişey değil 2950 tl aldık geçen hafta baya memnun kaldım ben sürüşü çok kolayy