uffuu 39+3 te su gelmesi ile gittiğim acilde acil suni sancılı doğumu başlatmalıyız suyun geliyor bebek enfeksiyon kapacak dediler kanlar alındı damar yolu açıldı, öğleden sonra 3te girdiğimi doğumhaneden ertesi gün sabah 7de çıktım. Nst bağlayıp yattığım yerden kalkamama asla izin vermediler, oysa sancı varken yürümek açılma yapıyor diyordu herkes. 2 cm açılmam vardı son 1 haftadır, suni çok zordu ama doğumhanede tek başıma olmak daha zordu. Psikolojim inanılmaz derece de kötüydü. 4 ay oluyor yeni yeni kendime geldim diyebilirim. Ebe ve hemşireler çok kötüydü sürekli bağırış çağırış. 39+4 gece 1.40 da kızım doğdu daha sonra 3 buçuğa kadar beni diktiler iç dış çok dikişim vardı, uyuşturdular acımadı fakat ertesi günü çok fenaydı ağrısı. 1 buçuk ay hiç oturamadım, bana çok kötü davrandılar gerçek anlamda psikolojim bozuldu destek aldım iyileştim. Allahıma şükürler olsun bebeğim sağlıklı doğdu şuan ayağımda sallıyorum 🙏🏻🌸