OzEnAr kızlar baby plus aldım kaşık biberonu bebeğim 3 ay 22 günlük mamasını vermek istedim ucundan sıkmasam bile sürekli aktı 70 lira verdim birde kullanan varmı nasıl vericem bebeğime onu boğulur ya hızlı akıyor çünkü
OzEnAr Aselks ah bileydim almazdım ben biberon diye aldım red olmasın da biberona başlamak istemediğim için aldımm alışırız belki denicem bakalım
OzEnAr Yasemin000 bilmiyodum canım ben Red olmasın beni de emsin diye onu aldım biberona alışmasın diye kötü oldu bu ama alışırız belki