Kızlar 45 gün oldu adet olmadım fakat normaldede benim dengesizdir mesela 3 ay normal geliyorsa 4. Ay farklı olabilir yada bilmiyorum stres de oldum geri çekilmeyle korunma olmuyor ama o şekilde korunduk çocuk istemedik 2 sene sonra oldu ikinciye hazır değilim eşime sordum ben kendimden eminim diyor yalnız ben çok panik yaptım kasıklarım taş gibi de offf anlamıyorum iş başvurusu yaptım onu bekliyorum sizce normal olabilirmi bu kadar gecikmesi mevsimsel yada strestenmi gelmiyor yada ağrı kesici (arveles ) kullandım omu geciktirdi acaba