prensesininannesi5838 Kızlar goz teması var nesnelere ilgisi var tepkileri gayet iyi odaklanması çok güzel tek soru ismine bakmiyo anne baba mama meme abba diyo bu kelimeleri de var ancak ismine bakmiyo otzim belirtilerinde sadece isme bakmamak oluyo mu
tatlibiranneo prensesininannesi5838 şimdiden otizm ile kafanızı doldurmayı lütfen zamanında o hataya düştüm o neydi öyle çocuğumun her hareketinden kuşgu duyuyordum sürekli ismiyle seslenince bazen biz anneler annemm gibi kelimelerle çok seslendigimiz için kafaları karışıyor ekran varsa kesin şüpheniz varsa daha çok küçük yani suan otizm belirtisi demek icin
icos prensesininannesi5838 Ay senin ki anne baba gibi kelimeler kuruyormuş benimki de ismine bakıyor ama daha tek kelimesi yok 😁 Çok kafana takma her çocuk herşeyi yapacak söyliycek diye bişey yok zamanı gelince isminede bakar .👍
tatlibiranneo prensesininannesi5838 e daha iyi bence hic korkulacak bir şey yok boşuna evham yapmayın simdiden sürekli ismiyle seslenin bebeğiniz daha küçük
prensesininannesi5838 icos doğrudur canım yok 7 inci aydan belli kelimeleri var çok şükür babaanne dedi bugün de hatta maşallah
prensesininannesi5838 MelekAnnesii hersey diyoruz açıkçası sadece Türkan demiyoruz annem canın bitanem herseyim her şekilde sesleniyoruz açıkcasi ama genel olarak ismi ile seslenirim