Gamzezzzz Ben de ne kadar damaklı emzik denediysem öğürdü almadı gitti 10 liralık eski tip kiraz uçlu topak emzik tuttu. 3 ay onla devam etti. Bugün 4 ay 18 günlük. Sabah emziğini artık değişmemiz gerek diye düşündüm önceden aldığım ve tutmadığı markalı damaklı emzikleri denedim diliyle attı yine 10 liralık içlerinde bir damaklı emzik vardı onu aldı 😁 pahalı sevmiyormuş onu anladım ve geçen sürede kirazdan damaklıya devam edebileceğini sanmazdım ama şuan sabahtan beri yeni emziği ağzında problem yok