senay_97 merhabalar kızım 20 aylık. 17.ayda cümleleri başladı şuan ikili üçlü dörtlü cümleler kurabiliyor. ama sürekli olarak gün içinde cümleler kurarak konuşmuyor. merak ediyorum akıcı olarak konuşma kaç aydan sonra başlıyor?