Simaaaa 17 aylık kızımın saçını4 numara kestik asla saçını toplatmayan bi bebek saç dipleri yara olmuştu sıcaktan mecbur kaldım ama çok pişmanım varmı bu şekil kestiren çabuk uzuyomu merak ediyorum