svda77 biz 2 aylıkken annemlerde yaptık. Burda pek kimsemiz yok çünkü. Minik şişelere Gülsuyu yaptırdım hediyelik olarak lokumla dağıttık. Menü olarak da baklava pide pilav ayran bişey daha yapmıştı annem ama onu hatırlamıyorum. Ben sadece Mevlüt saati gittim bitince de hemen çıktım kendi evime geldim