Merhaba arkadaşlar iki aylık hamileyim ve ürtiker(kurdeşen) olmuşum vücudum çok kötü kabardı cildiyeye gittim bana antibiyotik allerji tb ve iğnesi birde kortizonlu iğne verildi bunlar bebeğe zararlı. Bana bir aktarcı tavsiye edildi doktormuş birde ona gittim oda bana ingiliz karbonatı iç dedi birde yulaf samanı ile yıkan ilaçlar bebeğe zararlı dedi ne yapacağımı bilemedim yardım😞