Bir hafta önce doğum yaptım, yırtılma oldu ve dikiş attılar. Geçen gün yerden kalkarken dikişlerin açıldığını hissettim sanırım zorlama oldu. Doktor o bölge tamamen iyileşene kadar yani yaklaşık 40 gün oraya dokunmamalıyız yoksa iyileşme olmaz dedi. Vajina bölgesinde özellikle sorun olur ilerde diye düşünüyorum, aynı durumu yaşayan oldu mu doktorunuz yeniden dikiş attı mı? Başka doktora mı gitsem acaba