5 aylık olduktan beri bebeğime tadımlarla başladım. Amma kesinlikle yemek istemiyor. Ara verdim her defasında 2-3 hafta. Şimdi 7 aylık olmasına az kaldı. Ama hala yemek istemiyor. Meyve sebze, pirinç unundan kaşalar hepisini denedim. Kesinlikle yemiyor. Ne önerirsiniz?