gzmarc Kizlar merhaba 2 gündür bebegim cok huysuz surekli uykuya dalmakta zorlaniyor kucak istiyor sizde bu dönemde böyle seyler yasadiniz mi
Kbrmhmmd gzmarc biz yarın 4 aylık olacaz malesef çok kötü geçırdk 3.ayı sürekli huysuz uyumuyo emmıyo sürekli kuçakta durmak istıyo gece 3 den sabah 7 ye kadar oturyrz halada devam edıyo uzun süren bi ataktaymısız
gzmarc Kimyambozuldu Zehragencer Anlayamadim ki atak haftasi ne zaman falan hiç bilmemde normalde gazını falan kendi çıkarıyordu 2 gündür ne gaz çıkarabiliyor düzgunce nede uyuyabiliyor
Zehragencer gzmarc bizimki şu anda atakta görünüyor istiyorsanız sizinkine de bakabilirim ama atak öncesinden başladı huysuzluğu normalde de uyumayı çok seven sakin bir bebekti
gzmarc Zehragencer normalde 13 ekimde doğdu canım ama dogmasi gereken tarih 21 ekimdi bir bakar misiniz birde nerden bakiyorsunuz bu ataklara
gzmarc Kbrmhmmd bizimkide gündüzleri oyun falan oynardik eglenirdik gulerdi bana ama şimdi hiç öyle degil uykuya dalmak istediginde dalamiyor kucakta aglayarak uyuyor ve çok cabuk uyanıyor 2 3 uykuya dalmada bu şekilde geçiyor en son akşama doğru çok yoeulsugunsa dalabiliyor
Zehragencer gzmarc bende uygulama var ama internette de atak hesaplama sitesi varmış doğru çıkıyor diyorlar
gzmarc serapgs09 geçmiş olsun canım insallah en kısa zamanda düzelir miniklerin hastalanmasina çok üzülüyorum kiyamam ya Allahim sağlık sıhhat versin bebegine insallah
Esrokko Harika haftaları indirim oradan takip edebilirsiniz herşeyi 3. Atak çok uzun sürüyor 35 gün fln, benimde bebeğim hep emmek istiyor bu atakta uykuda ağlayarak birden uyanıyor hiç olmazdı böyle bitse erkenden bu dönem inşallah