Cizgilicorap 14 kullanıyorum uzun süredir iphone kullanıcısıyım çevremde 11 ve 13 kullanan da var 11 iyi fakat gün geçtikçe etkisini yitiriyor biliyorsunuz iPhone yeni telefon çıkardıkça eski modelleri yavaşlatıyor görümcem şu an sıkıntı yaşıyor 2 yıl olmadı 11 alalı epey yavaş diyor 13 pro kullanan arkadaşım pil çok hızlı bitiyor diyor fazlasıyla ısınma yapıyormuş 14 ve 14 serisi şu an en mantıklısı