Kızlar 9 gün sonra bebegim 5 ayına giricek. 3 aya kadar mama+meme olarak devam ettik. Ama son 2 aydır beni asla emmiyor. Memeyi ağzına verdiğim an öğürüyor ve ağlamaya başlıyor. 2 aydir hep zorla emzirmeye calistim ama emmedi. En kötüsü sütüm de gitti. Sağıyorum sağ göğüsten yarım çay kasigi falan çıkıyor. Ama soldan hiç çıkmıyor . Tekrar emzirmek istiyorum bağışıklığı cok düşük bir bebek. Sizce nasıl yapabilirim ben. Biberonu bırakıp bu gün alıştırma bardağı alıcam. Mamayi artik onunla vericem. Başına aynı şey gelip tekrar emzirenler varmi?