Nonames05 25 günlük bebeğim sabah saatlerinde ve aksam saatlerinde 1 saat civarı gaz sancısı çekiyor gündüz rahat bu normal mi Yoksa kolik mi demek🙏
tomvejerry Nonames05 Kolik bebek biraz daha zor oluyormuş günün belirli saatlerinde örnek veriyorum akşam 6-9 arasında durmak bilmeden agliyormus gazdan galiba arabada vs sakinlesiyormuş anca yani her gazli bebek kolik değil