Kızlar 3 buçul aylık kızım var. iki gün önce fark ettim dilinin sağ ucunda iki tane çizik olmuş sanki böyle tırnağıyla yırtmış gibi ve emerken çok huysuzlanıyo iki sn emiyo sonra bağırıyo zorla geri veriyorum. Acaba yaramı vitaminsizlikten mi yoksa çizmiş midir ? Başına gelen varmı bu dönemde