Merhaba bebeğim 8 aylık, gece yataktan yastığıyla beraber düştü, güm sesi bile gelmedi yumuşak düştü hafif ağladı ve sustu, saatlerce gözlemledim bir şeyi yoktu, soracağım soru ondan beridir uykuya dalarken ağlıyor korkuyor yani bende üzülüyorum elini tutup yanında oturursam uyuyor o da yine ağlayarak, ne yapabilirim korkusunun geçmesi için, zamanla unutur mu?