Arkadaşlarrr şimdi bayram geldi randevu alıp gidemiyorum tecrübeli anneler varsa bir sorayım dedim 2 haziranda regl oldum ben. 14 haziran yani dün biraz kan gelmiş ama regl değilim. Şimdi bugün yeniden gelmiş aynı şekilde. Regl değilim ama dediğim gibi zaten 2 hafta var. Doğum yapalı 6 ay oldu ancak düzenli şekilde oluyorum hep. Başına gelen var mı böyle aklıma ilk yerleşme kanaması geldi 🥲 bekleyeceğim bayram sonrası doktora giderim bu şekilde devam ederse.