Belinayozr Arkadaşlar 3 gün oldu normal doğum yaptım ama çok pıhtılı kanamam var normal mi karnımda sürekli ağrıyor sağ Kasım ağrıyor
yirmiyedimayisdersin Belinayozr 19. Gün yeni yeni ağrı pıhtı azalıyor kendine zaman ver 9 ay uzun bir süreç vücudun toparlasın 🥰🥰🥰
miraymom2 Belinayozr normal bence doğumdan 10 gün sonra doktorunuz gel demedi mi ben 10. Gün gittim sorun yokmuş pıhtılaşma ve ağrı normalmiş