9 aylik kizim.1 saat önce yataktan düştü.. 60 cm vardır. Uyandığımda sırt üstüydu nasil düştü bilmiyorum ama çok ağladı.. acilden götürdük tomografi cekildr muayene bir şey gözükmüyor denildi. Ama yine ağlıyor arada susuyor huzursuz korktu ondan olabilir mi ? Çok korkuyorum bir şey olur mu lütfen bi cevap verin..hareket edince falan ağlıyor ama doktor kemiklerde bir şey yok dedi