Merhaba,
Bebeğim 36 haftalık doğmuş 3 kg bir bebek. O zaman bile haftasına göre kilosu çok güzel demişlerdi. Küvöz vs. Yaşamadan evimize geldik. 1 haftada 2.500gr düştü. Sarılık tehditi nedeniyle doktor günde birkaç kez mama önerdi. Sma comfort başladık. O arada bütün gün her istediğinde göğsümü de verdim ve güzel sütüm geliyordu. Günde birkaç kez de mama ile devam ettik.
Şuan 45 günlük oldu ve 5.500gr. Doktor kilo alımını çok beğeniyor. Boyu da çok uzun. Ama bir sorunumuz var ki bebeğim doysa bile emmek veya mama için kendini paralıyor. Kussa dahi emmek istiyor. Emerken kusuyor, ağzından çıkarmadan yutuyor devam ediyor emmeye. Saatte 1 yarım saat emiyor. Asla kendi bırakmıyor ben çıkarıyorum. Eme eme kucağa alıştı. Ben dışında kimsenin kucağında durmuyor. Yatağa yatıramıyoruz. Anında ağlıyor. Uyumak isterse de kucağımda uyuyor.
Sürekli, sürekli emmek ve mama yemek istiyor. Artık hiç iyi hissetmiyorum ben. 1 ayda 2.5 kg aldı. 2 numara prima bez bile sıkıyor.
Lütfen bana yalnız olmadığımı, bazı bebeklerin böyle çok yediğini söyleyin, normal mi bu, korkmalı mıyım