bayram08 Merhaba, bende aynı şekilde bu konuyla ilgili postarı okumak için girmiştim ve sizin bu yanıtınızı okuyunca dedim sanki benim kızımı anlatıyor:( 8 buçuk aylık ve hiç bi şekilde ek gıda yediremiyorum.. çok üzülüyorum bu duruma. Çok ama çok iştahsız.. hatta mamasını bile içmek istemiyor hep zorlaya zorlaya içiriyorum.
Sizde şu an durum nasıl? Düzeldi mi yemeye başladı mı? Cevap verirseniz çok mutlu olurum🙏🏻 beni anlayacağınızı umut ediyorum🙏🏻