Tugbaaydn Kızlar batman merkeze tainimiz çıktı ordan gidecekler veya bilindik emlakçıları olan yazabilir mi
Tugbaaydn Umran-9898 hilal mahallesnde biz bir tane bulduk ama oda çok dışda yaa yanlarda market bile yok
Umran-9898 Tugbaaydn aradık genelde 2+1 küçük M2 evler var 3+1 hiç yok neredeyse iki gün sonra gidip orda kendimiz bulmaya çalışacağız
emilia Tugbaaydn minikduru Umran-9898 Kızlar bende merkezde kafama göre bir ev bulamadım bu yüzden Hasankeyf yolunda Akça köyünde / Sidelya Life da bi ev tuttuk
Umran-9898 emilia bizde bakacağız oraya amaaalt yapı sorunu var yolu kötü falan dediler görüp bakmak daha iyi olacak sizin eşiniz polismiydi
eymenikomoms emilia eşiniz asker mi çünkü bizimde merkeze tayinimiz çıktı ancak bazı bölgeler dışında tutulmasın demişler yoksa bende oradaki evleri cok begenmistim