birbalannesi099 bir çok kişi üstün zekalı çocuk annesi olmanın harika, gurur duyulacak, süper bir şey olduğunu sanıyor ama maalesef öyle değil. Üstün zekalı da olsa o çocuk özel eğitimli çocuk kategorisinde değerlendiriliyor. Özel eğitim almalı ve Türkiye de eğitimler pek de yeterli gelmiyor çocuklara, akranlarıyla uyum sorunu yaşıyorlar, sınıf anlattırmak bir yere kadar yetiyor, boş kalmaktan nefret ediyorlar, sürekli bir şeyle uğraştırmak gerekiyor, yaşanılan uyum sorunu bir süre sonra çocukta da depresif ruh haline sebep oluyor. Yani her şeyin normali güzeldir.