Sibelmuc eli391_ 5 aylıkken ayırdık 2 ay yanındaki yatakta yattım,sonra kapısı kamerası açık tek yatadak alıştı.
asya343 eli391_ 3 buçuk aylıkken ayırdım çünkü dönmeye başladı beşiğinde rahat etmiyordu ve sesimize çok uyanıyordu alarm vs.zaten odasında kamera var duyuyordum sesini şimdi 6 buçuk aylık alıştı seviyor odasını bence nekadar erken okadar iyi 🤍 hem o rahat uyuyor hem ben belki bazılarına erken olabilir ama odalarımız Yanyana ufak bi sesinde hemen yanındayım zaten yarı uyanık yatıyoruz artık 😀
defnebak eli391_ 1 tane kızım var 6 aylıkken ayırdım şuan 7 ay 19 günlük iyiki ayırmışım aralıksız uyumaya başladı
Zamnsz Oglum 6 yasinda olucak yeni ayirdim tam alismadi🥲 cok gec ama esim onada karistigi icin surekli erken dedi🥲 bekliyorum tam ne zaman alisir bilmem heral kizim yetisince birlikte yatarkar oyle 🥲😂😂🦦
Aselduru34 Kuzularinanasi yaa çok iyi bende ayırmak istiyorum ama korkuyorum biraz aslinda. Gece de pek uyanmiuor bir kere uyanıp mama yiyip yatıyor sabah 7-8 gibi uyanıyor 11 aylık benim kızımda ama benim uykum ağır gece aglarda sesini duymazsam diye endişeleniyorum odalarımızda dip dibe aslında
beynun_25 defnebak bende erken ayırmayı düşünüyorum sorun yasamadiniz değil mi şuan bir aylık ama en geç ama en geç bir yaşinda ayırmak istiyorum
Tekbenimsucumguzelolmakdemi defnebak aynı odada yatma ile ayrı odada yatma arasindaki fark nedir? Aralıksız uyumaya başladı diyorsunuz ya😊
defnebak beynun_25 ben sorun yaşamadım en ufak bir tık sesinden kımıldanıyordu ayırdım daha rahat uyumaya başladı
emie eli391_ daha yeni 5 aylık olmuştu ayırdık iyiki de bu şekilde yapmışım kendine ait bir alanı var hiç uyku problemi yok düzeninden dolayı şuan 1.5 yaşında
Asyade eli391_ büyük kızım 3.5 yaşında 19 aylıkken odasını ayırdık, çok şükür sorun yaşamadık. O günden beri hep odasında yatıyor. Küçük kızım 4 aylık onun da 18-19 aylıkken ayırırım diye düşünüyorum
Norveckizi 22 aylık Ayırmadım Onunla yatmayı cok sevıyorum Çocugu kendıne yükmüş külfetmıs hep fazlalıkmış gıbı davrananları erkenden ayıranları hıc anlamıyorum anlamakta ıstemıyorum 3 yaşa dek ayırmam Üç yaşta anneden ayrı bir birey oldugunu farketmiş olacak ve o zaman ayıracağım yatagını Suan duygusal/btüncül gelısımı ıcın erken.
Annesi23 Norveckizi tabiki çocuğu kendimize yük olarak görmüyoruz sadece onun bizden ayrı bi birey olduğunun farkındayız . 3 4 yaşına kadar çocuğuyla yatanların eşi tam olarak nerede hep merak etmişimdir ? Evet ben bi anneyim ama aynı zamanda eşimle ilişkime de devam etmeliyim bunu cinsellik anlamında söylemiyorum ben akşamları kocama sarılıp uyumak istiyorum bu bize iyi geliyo çünkü . İki kızım var ilkini 6 aylıkken ayırdım şu an 4 yaşında uykusu gelince geçer yatağına uyur mis gibi küçük olan 4 aylık onu da bi aya kadar ablasının odasına alıştırmayı düşünüyorum. Çocuklarımı yük olarak görmüyorum ama bütün gün koynumda olan çocuklarım gece yataklarında sağlıklı bi şekilde uyusunlar istiyorum doğalı ve normali bu bence aksi takdirde anne çocuk ilişkisi bağımlılığa dönüşür 9 10 yaşında annesiyle yatan çocuklar var bu sağlıklı bi durum mu sizce?
Zeynepp054 Norveckizi Bende yorumunuza katılıyorum 🥲 bırakın oda ayırmayı yatak bile ayıramıyoruz gece uyandığında bana dokunmak beni hissetmek istiyor. Kızım 18 aylık ve bu süreç ne zaman biter bilmiyorum ama bende onunla uyumayı çok seviyorum. Ayrıca bazen beşiğinde yattığında bile beni göremeyince ağlıyor korkuyor ayrı odada olsa ben asla uyuyamam sanırım. Uykuları düzene girip kendi isteyene kadar koynumda yatacak gibi 🙏🏼
NariNariKiminYari Norveckizi oğlum bana yükte değil fazlalıkta değil ama doğduğu günden beri ayrı yatıyor duygusal ve bütüncül gelişimin de hiçbir problem de yok aynı odada beşikte yatmasıyla ayrı odada beşikte yatmasında bir fark yok zaten kamera var uyandığı an hep yanında oluyordum 🙃
queen_bee 3 Yaşında ayırdım, daha küçükken de ayırabilirdim ama, çocuk Odası benim odama uzak o yüzden biraz geç kaldık
smy17 eli391_ 5.5 aylıktı ayırdım. Çünkü yatağı odamıza sığmıyordu ve de oğlum biz yatakta dönsek duyuyordu daha iyi oldu bu şekilde. Yine uyanıyor odası yanımda kalkıp gidiyorum. Bi süre alışana kadar yanındaki koltukta uyumuştum sonra odama geçtim. En ufak sesini duyuyorum çok şükür 😊
babyboy_35 eli391_ şuan 3 aylık ama 5. Ayında ayırıcam kamera var zaten hemen yanımda odası gündüzleri odasında yatırmaya alıştırdım yatak odasında da bir beşiği var anne yanı gece de şuanda orda uyuyor biraz tedirginim ama burda okuduğuma göre daha sağlıklı uykuları oluyormuş