uykusuzanne__ Bana da fikir olsun baklava yapmıycam başka çeşitler olsun istiyorum siz neler yapacaksınız
balkanlardangelensogukhava uykusuzanne__ ben yapmıyorum hiç bir bayramda tatlı çünkü gelenimiz olmuyor biz geziyoruz küçük olduğumuz için. Bence siz de yapacaksanız sütlü bir tatlı tercih edebilirsiniz havalar çok sıcak çünkü kadayıflı muhallebi olabilir mesela ❣️
babyblogss uykusuzanne__ gelen giden sadece kendi annem olduğu için sadece baklava yapacağım başka bir şeye gerek yok
uykusuzanne__ balkanlardangelensogukhava bende gurbetteyim kimsem yok ama bayramı yaşamak istiyorum ailemle birde burda bir kaynımgil var oraya gidicez oraya da götürmek için şerbetli tatlı yapmak istiyorum 😊
balkanlardangelensogukhava uykusuzanne__ şam dürümü tatlısı var Googlea yazınca çıkacaktır ben onu çok beğeniyorum. Ya da fındıkpare yapabilirsiniz