Bebeğim 52 günlük emziriyorum sadece doktor kilosunun fazla bile olduğunu emzirme aralığını açmamı söyledi fakat bebeğim aranırken emmezse baya huzursuzluk yapıyor çılgınca ağlıyor 3 saatte bir emzirsen olur dedi oysa ben istediği an veriyorum nasıl yapacağım bunu emzikle de her zaman kandıramıyorum aslında ben takmıyorum kilo almasına ama 3 saatte bir emzirmek de benim için biraz daha rahat olabilir tavsiyeniz var mı🥲