nur2135 Ayseee60 evet yaptırılıyor bizde Perşembe günü olduk 4 ay aşısı banyo yaptırabilirsiniz sorun yok dedi ebe eve geldikten sonra ya yaptirdim banyosunu ateşi olmuştu çünkü
HELELEKADIN Ayseee60 merhaba bende dün 4 ay aşısı yaptırdım sadece asi yapılan gün banyo yaptırma dedi sonrasında yapabiliyosun
dodu0207 Ayseee60 merhaba geçmiş olsun aşı sonrası huzursuzluk vb durumlar oldu mu bebeğiniz de 2. Ay aşısında çok kötü oldu bebeğim ondan sormak istedim
NoyanAta_ Verem aşısı hariç,diğer aşılarda duş aldırılabiliyor diye biliyorum. Ben 3 ay özel aşısından 1 gün sonra aldırdım riske atmamak için.