Kızlar 3 aylık bir bebeğim var. Çok fazla kusuyordu ve bir ay içinde 300 gram almıştı, bu yüzden doktora gittik. Tahlil ultrason falan derken pilor stenozu teşhisi koyuldu. Yani midesinden bağırsaklarına giden damarda tıkanıklık var ve ameliyat olmalı ama ameliyattam önce beslenmesini azaltalım belki geçer dedi. Başka bi doktora göründük fikir almak için o da ameliyatsız asla geçmez ama 2 hafta takip edelim dedi. Neyse bugün gittik tekrar ultrason çektik. Ben bebeği emzirirken eşim gidip doktora sormuş o da tamam bi sıkıntı yok demiş ve eşim çıkmış odadan. O kadar sinir oldum ki ya hani ameliyatsız geçmezdi, e ben kızımdan anlıyorum asla geçmemiş ki emdiği tüm sütü kusuyor asla midesinde kalmıyor, çocuğumu tartıp kilo kaybına da bakmadı ki görmedi bile çocuğumu, raporda böbreğinde kum görünmüş o da bir şey olmaz demiş nasıl bi durum anlamadım. Bayramdan sonra İstanbula gideceğim orda baktiracağım. Bakalım ne diyecek. Zavallı kızım her emme sonrası kusuyor midesi boşalıyor sonra da ağlıyor açlıktan. Mama da yemiyor süt de birikene kadar beklemiyor aç kalıyor çünkü. Ne yapacağımı bilmiyorum