akdogan42 18 gunluk bebegim var kilo kaybi oldugu icin ilk gun mama baslanilmisti suan hala hem mama veriyorum hem emziriyorum once memeyi emiyor ardindan mama veriyorum sadece emdiginde doynuyor galiba araniyor
balmom59 akdogan42 aranması normal refleks Bende ilk 20 gün mama meme gittim sonra doktor verme dedi artık vermedim Biberonla vermeyin lütfen ya enjektör kullanın yada kaşık biberon Alışmasın biberona sonra meme reddi yapıyor ve sık sık emzir özellikle geceleri
livanurvealpinannesi61 akdogan42 yenidoğan bebekte kilo kaybı normaldir. Çoğu doktor boşa mama başlıyor. Benim oğlumda da kilo kaybı oldu. 10 gün kuvezde kaldı hiç mama vermediler. Kilo kaybı normal dedi birçok doktor. 1 aylık kontrolde doktor kilo alımı çok iyi sakın mama verme dedi.
Eysar Domino sık emzir süt yaoicj şeyler daha çok ye manada çok yapma daha yeni doğan zaten sürekli emzir
onskz ben verdim maalesef ve çok pişmanım. şuan 4 aylık olacağız ve meme reddi yapmaya başladı. aksine biberon reddi de yapıyor. doyurmak için uyutuyorum öyle doyuruyorum