Geçen gün bir doktorun önerisiyle saf gül suyu kullanmaya basladık, her gün duş aldıktan sonra da saf gül suyu uygulayın pamukla diyordu , yatıştırdı bizimki, bebek yağı kullanmayın daha çok gözenekleri tıkanır , terleyince oluyor isilik o yüzden çocuğu çok terletmemek pamuklu giysiler giydirmek gerekiyormuş