Sevvalacat Merhaba. Kızım 46 günlük üşütmüş balgam çıkartıyor ve öksürüyor. Doktora gittik gayet sağlıklı sesi ilaç bile vermedi. Bi tanıdığım elma yağı önerdi. Ayaklarının altına ve göbeğine biraz sür dedi. Sizce yapmalımıyım ? Kullanan var mı ?
Plndlgn Ben gazı için kullanıyordum kulak çubuguna yağı sürüyordum topuklarına sürüyordum çok keskim Bi kokusu var vucudu sıcak tutuyor sanrım onu ne zaman sürsem ter atıyordu.. Çok şükür gaz konusunda iyi geldi Ama sizin durumunuzda bilemedim
Plndlgn Zararlı bişey oldugunu düşünmüyorum.. Deneyebilirsin.. Çok küçük daha ilaç kullanmak için vermemesi normal.. İlaç anne sütü var ona ilaç gibi